20 Kasım 2013 Çarşamba

masum mu,mazlum mu?

kedilievintarzı

                             bilin bakalım bu ördeğin gagası nasıl gitti?
                            nedeni çakır efendi olmasın?
  bu raflarda tek tek dolaşır dolaşır,canı istediğiyle dalaşır,
          varak sever,kozalak sever,hoooppp raftan alaşağı eder
                           kuş mu dedin:))bana mı dedin?

                                          balık mı? ne alaka hiç sevmem!

          vazo mu? hayır,hayır,kırıklarıyla hiççç ilgim yok!

ben masumum,tatlıyım,sevimliyim;beni ne çok sevdiğini biliyorum,
ayrıca ben de seni çok seviyorum.

8 yorum:

  1. Merhaba.
    Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.
    Sen çok güzel bir blog var!
    Ben kedi seviyorum!
    Selamlar.
    Yayi.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı maşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. hah haaaaa. gülünü seven yaneee.
    :)

    YanıtlaSil