7 Aralık 2013 Cumartesi

çakır'ın kalbinde ince sızı

kedilievintarzı

                                        of  offffff,
                       kar geliyormuş,soğuk almış başını gitmiş                                                                 benim derdim değil,
                      bu kucaktan o kucağa:) ohhh sıcacık mis




ancak düşünmeden edemiyorum dışarıdakileri,
kendini biçare
hissedip de söyleyemeyenleri
eşitsizliği sevmediğimi

adet üzerine bile diyemeyeceğim 
iyi haftasonları diye





12 yorum:

  1. Buz hava cidden buz. ;)

    Kar, trafik, kaza ihtimalleri...

    Ters Düz'e de bekliyorum efendim. O daha sürükleyici. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkat edin kazalardan korunun,bi ara ziyaret ederiz diğer maceraları da

      Sil
  2. eveet sokak kedileri napsın de mii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,sokak insanı,köpeği,kedisi,kuşları hepsini düşünür benim çakır'ım

      Sil
  3. What an adorable kitty!!!!!! What's his name?

    YanıtlaSil
  4. evde olanlar şanslı dışardakilerden.çoğu zaman içim cız eder zayıf hırpalanmış üstü başı çamur içinde çöp tenekelerinden yiyecek arayanlara arabalardan korkup kaçanlara:(( sarıp sarmaladıklarımız ,baktıklarımız dışında onlarada çare olabilmeyi çok isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhh:(
      ama bloğuma hşgeldin;)ben de seni takipteyim
      çok sevgiler

      Sil
  5. Cok haklisin cakircim..ben de anca karinlarini doyuruyor ve yardimci olsun diye ALLAHa dua ediyorum ,sokaktaki canlar icin

    YanıtlaSil