3 Temmuz 2014 Perşembe

neymiş!




demek aramızdaki şeyin adı 
sevgi değilmiş,
neymiş;
başkası yokmuş,ben varmışım,
yani başkası yok diye varmışım.
bu beni acıtıyor ama!
hayal kırıklığı da yaşatıyor ama!
ben sana kıymetlisin dedim,dedim!
canımın içisin dedim,dedim!
niye biliyor musun?sevdiğim için!
sevince insan tutamıyor çünkü,
içinde kabaran güzel duyguları,
taşıyor dışarı.
o nedenle kin,nefret gizlense bile 
sevgi dışarıdan anlaşılır,
ışıltısının üzerini hiçbir şey kapatamaz!
acısını da hiçbir şey dindiremez,
sevilenden başka!


not:ben bu yazma işine sardım galiba bloger arkadaşlarım:)
kompozisyon sayılarım artıyor.
kaynak;havvamade:))
fotoğraf handancığımın tatil dönüşü hediyesi(teşekkürler tatlı kadın)

çok çok musmutlu haftasonu çok çok 

50 yorum:

  1. Ooooo çok sevdim bu işi :D
    En güzel hafta sonları sizi olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı şeyma teşekkür ediyorum
      güzel olsun haftasonun

      Sil
  2. Sevgi şeffaf bir süs örtüsüdür ama göstetir kalbindeki güzellikleri aynı zamanda sarıp sarmalarda insana en çok yakışan süstür:aşk,sevmek,sevilmek...
    Yüreğinize kaleminize sağlık çok güzel satırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne güzel şeysin arsu,
      titretirsin gönül telini:))

      Sil
  3. Bencede sar sen yazmaya :)
    Bellimi olur deel gibi kitabın çıkar.
    Mauvvvvv

    YanıtlaSil
  4. Ohh! Limon kokuları saflığında duygu aktarımları.Sevgiye dair ne dense azdır zaten:) Bırakalım taşsın, ulaşsın ulaşacağı yere. Acıtır mı? Acıtır bazen.Hassas olma meseleleri işte. O da insan olmanın gereği. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? ne doğru söz bu 'sevgiye dair ne dense azdır'
      teşekkürler

      Sil
  5. Taşmış duygular,dökülmüş kaleme...Ne güzel,kalemine sağlık...Sevgi beklentisizdir,sadece o kişi olduğu için sevilir,karşılık beklenmeden...İstediğimiz gibi sevilmiyoruz ya bazen incitiyor bu incitmemeli aslında...Kimse anlamaz ki nasıl sevilmek istediğimizi bizden başka...Zor istenilen gibi sevilmek...Herkes kendince seviyor...İşte öyle...Öperim çook...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar,'kimse anlamaz ki nasıl sevilmek istediğimizi bizden başka'
      vurucu cümle:)
      sen şahanesin

      Sil
  6. Sen bana diyorsun ben sana... boyle guzel yazdikca kitap isini sende dusun :) ne guzel yazmissin, oyle bor zamanda okudum ki sanki benim hislerimi yazdin gibi :) sen bu yazma isine sar kesinlikle daha cok sar :)
    Cok optum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni sevdiğim için telapatik bişeyler olabilir:))
      yüreklenirim belki,biraz daha tecrübe etmek lazım
      sevgiler

      Sil
  7. limon yediveren, dalında meyve yanında çiçek ....

    YanıtlaSil
  8. Sen hep yaz olur mu, ama hep..!!! kaynak çok güçlü...mahrum kalmasın kimse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülizcim
      gerçek şu ki beni etkileyen olaylar sonucu duygularım bu!
      otobüste cep telefonumun notlar kısmına o anda yazdığımı harfi harfine geçirdim blog'a
      teşekkür ediyorum,sevgiler

      Sil
  9. Havvacım bu yazıları arttırmalısın bence:-)

    Bir şey değil canım, ne güzel bir yazıyla kaynaşmış, yakışmış:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler handan,senin limonun yaptığına bak:))))

      Sil
  10. Sevgide var buruklukta sank taşmış duygular kalemin dil olmuş dökülüvermiş. Bizde bir güzel okuyu vermişiz.

    (Klavyede yazdığın parmaklarına sağlık )

    Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin teşekkür ediyorum,seni de etkilemesi beni ayrıca memnun etti

      Sil
  11. Ne güzel...
    mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum sana da mutluhaftasonu

      Sil
  12. Canımın taaaaa içisin sen nasıl severim bir bilsennnn şarkısı geldi aklıma Havva...çok güzelll.. güzel geçen bir haftasonu diliyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel şarkı değil mi sertaç,bugün dilime dolanır artık,
      teşekkürlersevgiler

      Sil
  13. limon ağacı dalında duygu patlaması ne hoş bir yazı:) iyi ya işte yetenek var heves var devamını dilerim.. sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan'a ben de öyle söyledim:)'şu limonun yaptığına bak'
      sevgiler sebuş

      Sil
  14. sanada iyi hafta sonları cancazım öptümmmmmmmmm gönül

    YanıtlaSil
  15. yaz yaz yazda bizde okuyalım
    sanada mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  16. Bence de yazmaya devam. Çok keyifle okuyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum yazmak ne keyifliyse,okunmak on katı

      Sil
  17. yazmaya devam biz okuruz efendim :) Emeğine sağlık resimde çok güzel bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi cesaret karga tulumba gidiyorum işte emrah:)
      teşekkürler

      Sil
  18. Ama pek güzel olmuş ki:) Mutlu hafta sonları:))

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir haftasonu beklesin seni...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sen de haftasonunu beğenmişsindir
      sevgiler

      Sil
  20. havvacığım....resim bir harika birde o limon ağacının, çiçeğin öyle bir kokusu var misler gibi...emeğine sağlık yazmaya devam....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel
      evime en kısa zamanda limon ağacı alacağım,en azından balkonumda beni mutlandırır
      sevgiler

      Sil
  21. sevgi dışarıdan anlaşılır,
    ışıltısının üzerini hiçbir şey kapatamaz!
    acısını da hiçbir şey dindiremez,
    sevilenden başka!

    süpeeeerrr olmuşş,yüreğine sağlık

    fotodaki limon al beni ye beni diyor,limon tutkunu olarak dayanılmaz geldi yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şekersin sen minik mini:))
      sevgiler yürekten

      Sil
    2. :) sen öyle olduğun için ben böyleyim...
      sevgiler kocaman

      Sil
  22. Bayildim. Harika, süper. Ne güzel anlatmissin.Daha ggüzel anlatilamazdi bence. Sevgiler. Hep boyle yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kadriye,havalanırsam sebebi sensin:))

      Sil
  23. tatlı olmuş. mani gibi. :)

    YanıtlaSil
  24. Bence devam etmelisin. Diğerleri de güzeldi bu başka güzel.
    :)
    Kalemine sağlık. Ve çok doğru tespit, seven ve sevilen insan ışıldar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen benim yanıma olunca cesaret geldi:))
      işe yarar mı bilmem,ama güzel şey:)

      Sil
    2. "Dikkat duygularınız açığa çıkabilir" başlıklı yazında böyle bir yazı okuyacağımı düşünüp heyecanlandım. Yazdıkların benim içime işliyor. Lütfen devam et :)

      Sil