7 Haziran 2015 Pazar

ufuk çizgisi



Deniz eğildi kulağına martının,
'Yapma' dedi ve ekledi;
'Maviliğime aldanıp, dalma sularıma balık yaşamıyor içimde artık.' 


Tebessüm etti Martı... 
'Sadece balık için mi dalıyorum sanıyorsun maviliğine? ' 
’‘Ya neden..? ' diye sordu deniz... 


Sen ve ben dedi martı, 
Birçok aşığın fotoğraflarında aynı karede yer alıyoruz. 
Bir çok ayrılanın sakladığı resimlerde de… 
Balık yok diye seni terketsem, 
fotoğrafları da terk etmiş olmaz mıyım? 


'Ben açlığa ayıp olmasın diye değil, 
Aşk' a ayıp olmasın diye hâlâ sendeyim'…

OLcay Derecik
 


uzun zamandır gitmemiştim 'rumeli kavağı'na
devlet fidanlığından bi kaç şey aldık saros bahçemize,
ardından da uzanıverdik şöyle bir istanbul güzelliğine:)


ve 3. köprü inşaatı hançer gibi!
süngülerimiz düştü tabi:(


sıkışmadan,daralmadan,bastırılmadan,
beklentimize ulaşacağımız hafta diliyorum.
:)
çok sevgiler
:)








11 yorum:

  1. Dün bir defterime martılar çizmiştim ne özgür ne güzeller dedim kendi kendime.Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani işte martılar gökyüzüyle deniz aşkını en güzel ifade edenlerden bir denizleri dinlerler bir gökyüzünü ne hoş dimi ablam :) Huzurlu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Martılar ne kadar güzelse, köpru de o kadar çirkin... Ah, ah..

    YanıtlaSil
  3. Dün kuş cennetindeydik. Arkadaşım martı çekmeyecek misin? Dedi. Ben de Flamingo ve pelikan çekerim. Her yer martı zaten, dedim de şimdi pişman oldum. Şiir ile uyumlu Fotoğraflar. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir şiirmiş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Martıları çok severim kızımla benim aramda çok büyük sevgi köprüsü oluşturmuştur hep. Şiirde çok güzelmiş..........

    YanıtlaSil
  6. Çok şiir yahu :D İstanbul da olmadığıma ilk defa sevindim. Beton şehri oldu çıktı.

    YanıtlaSil
  7. Yorumu hep eksik yazdım bugün :D Çok iyi şiir olacak orası .

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir şiirmiş...
    'Ben açlığa ayıp olmasın diye değil,
    Aşk' a ayıp olmasın diye hâlâ sendeyim'…
    çok güzel çokkk..
    martı da ayrı güzel...sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Ama sen martinin Denize askini yakalamissin ,harika olmus...

    YanıtlaSil
  10. Rumelikavağı çok sevdiğim yerlerden biri. Ne iyi etmişsiniz oralara uzanarak...

    YanıtlaSil