17 Ocak 2016 Pazar

farketmeden!



farketmeden buraya tıkla

şahane bi şarkı dinleyerek oku:) lütfen.



Geçinmek için ne yaptığın beni ilgilendirmiyor;
Neyi istediğini
Kalbinin arzuladığı şeye kavuşmanın hayalini kurmaya cesaret edip edemediğini bilmek istiyorum…
Kaç yaşında olduğun beni ilgilendirmiyor,
Aşk için,
Hayallerin için
Ve yaşıyor olma serüvenin için
Bir aptal gibi görünme riskini göze alıp alamayacağını bilmek istiyorum
Bana anlattığın hikayenin doğru olup olmaması beni ilgilendirmiyor
Kendine dürüst olmak için
Bir başkasını hayal kırıklığına uğratıp uğratamayacağını;
İhanetin suçlamasına dayanıp, kendi ruhuna ihanet edip edemeyeceğini
Bilmek istiyorum..
Güvenebilir ve güvenilebilir olup olmayacağını bilmek istiyorum…
Her gün sevimli olmasa da güzelliği görüp göremeyeceğini bilmek istiyorum…
Nerede yaşadığın ya da ne kadar paran olduğu beni ilgilendirmiyor…
Keder ve umutsuzlukla geçen bir gecenin ardından,
Yorgun ve bitap da olsan,
Çocuklar için yapılması gerekenleri yapıp yapmayacağını bilmek istiyorum
Kim olduğun buraya nasıl geldiğin beni ilgilendirmiyor…
Çekinmeden, benimle ateşin ortasında durup duramayacağını bilmek istiyorum…
Nerede ve kiminle olduğun, ne okuduğun beni ilgilendirmiyor…
Diğer her şey bittiğinde seni ayakta tutan şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum…
Kendinle yalnız kalıp kalamadığını, o boş anlarda
Sana arkadaşlık eden kendini gerçekten sevip sevmediğini bilmek istiyorum….
Oriah Mountain Dreamer(Kanadalı Bir Kızılderili)


11 yorum:

  1. Hamaktaki kar süper....

    YanıtlaSil
  2. Hem yazıya hem de o karın eşyaları sarmalamasına bayıldım...
    Kızılderililerin yazılarını seviyorum. Ayrı bir bilgelik var bu ırkta...
    Mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  3. harika bir yazıydı yine..
    o karlı masanın yanında olup harika bir müzik eşliğinde bir kadeh şarap yuvarlamak istedim:)

    YanıtlaSil
  4. Geçen sene internette bu yazıya denk gelmiş ve bayılmıştım.Bugün de tam ihtiyacım olduğu zamanda blogunuzda gördüm ve yine bayıldım.İyi ki paylaştınız.

    YanıtlaSil
  5. Karın sessizliğini özledim.

    YanıtlaSil
  6. İyi ki şarkıyla okumuşum, çook güzelmiş.
    Çok etkilendim sözlerden. Ama ne zor böyle olabilmek, bu kdar insan, bu kadar duyarlı, hassas... Tanrım kolaylıklar versin isteyenler için diyorum:-)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hava çok güzel bir paylaşım yapmışsın çok haz alarak okudum. Kanada ' da bulunduğum zamanlarda Kızılderili törenlerine katılıp kültürlerini yakından izleme şansını yakaladım. Gerek yaşamları, gerek müzikleri, gerek insalcın , sevecen yakınlıkları beni çok etkilemişti kısacası onları çok sevip kendime yakın hissetmiştim. Yazınız beni nereler götürdü.
    Selam sevgiler olsun size ve kültürlerinin arkasında giden güzel insanlara.

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.. bende beklerim ..sevgiler...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Diğer her şey bittiğinde seni ayakta tutan şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum…

    gün geldi,her şey bitti ve beni ayakta tutan,yaşattığın sevgindi

    YanıtlaSil