29 Mart 2016 Salı

ilkbahar











İLKBAHAR

Yüzümü bulutlara kaldırıp
Dua eder gibi mırıldanıyorum
Kuşlarla, otlarla yıkanıyorum
Rüzgarla, ilkbaharla
Güneş gözkapaklarımı ısıtıyor
Ah! Güvenilmez ilkbahar güneşi
Rüyada mıyım, gerçek mi bu
Hem var gibiyim, hem yok gibi
Bir güney kentinde, bir kıyı kahvesinde
Başakların sonsuz salınışı
Burada, kendimle başbaşa
Ömrümü böylece tamamlayabilirim
Bir kuşu dilinden hiç öpmedim
Belki bir gün öpebilirim
Belki bir gün rüzgar olurum ben de
Eserim başakların üzerinden
Kalbim bir yaz gününe karışsın isterim
Bir kuş cıvıltısında doğmak için yeniden
ATAOL BEHRAMOĞLU

gerçek hayat,
hayaller,
doldu da taştı bile!
sevdam istanbul'un en dışı!
Allah bana ve size gönlümüzün istediği gibi yaşamayı nasip etsin.
güzel bir hafta olması ümidiyle.
:)
çok sevgiler
:)

















24 yorum:

  1. Amin !
    İlkbaharın güzelliği şehirden uzaklaştıkça daha görünür oluyor💚

    YanıtlaSil
  2. Tekrar tekrar baktım. oh miss her yer!

    YanıtlaSil
  3. ama ama ne güzelsin sennn gönlümün baharı Havva :-)))))
    şahaneydi bu post ba-yıl-dımmmmmmm :D

    Sevgilerrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. taşı toprağı ağacı bitkiyi seven biri olarak içim açıldı))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gerçekten. İnsan özenmeden duramıyor :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzle gerçekten.Bu arada sizin leyloşlar gelmiş yine :)

    YanıtlaSil
  7. Hayran oldum Havva, Allah nasip ederse bu yaz bahçen muhteşem olacak. tüm bitkilerin , ağaçların nasıl serpilmiş öyle. Hani Çakır 'a tehlike oluşturmasa bir de havuz göl tarzı bir şey olsa diyeceğim ama küçük canların güvenliği öncelik tabi. her şey çok güzel çok.

    YanıtlaSil
  8. "Dağlarına bahar gelmiş memleketimin..." dediği gibi şairin bahar kendini gösterdi gerçekten. Henüz hastalıkları atlatamayınca kırlara-ovalara da çıkamadık bu aralar. Teşekkürler, bu canlı fotoğraflarla bahara "merhaba" dedik.

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım valla. Maşallah diyorum nazar değmesin, Çakır biraz kilo mu almış kerata:))baksana hiç kaçmıyor değil mi bahçesinden? Laleler, öteki çiçekler, şömine ve leyleğe bittim.

    YanıtlaSil
  10. Amiin Havvacım.

    Ah leylek ailemiz de gelmiş. Bahar harika :)

    Şu an burada sabahın ilk saatleri. Dışarıda kar fırtınası var. İnsanlae bahar yolu gözlüyor. Ülkemin baharlarını severim ben :)

    YanıtlaSil
  11. Aminnn....
    Laleler ayrı güzel yalnız...
    Baktıkça bakası geliyor insanın :)
    Leylekde gelmiş tam olmuş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Amin canım ve insan sanırım bursa yaşlanmaz, zaman durur zannımca... İyi haftalar:)

    YanıtlaSil
  13. Havvacığım...ilk önce Aminnn...inan arkadaşım demiyorum..kardeşim...Blog açarken maşallah,diye diye açtım...çok mutlu oldum.içim açıldı...allahım...nazardan esirgesin....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  14. Hola amiga querida !!! Que lindas flores .. Se nota la llegada de la primavera

    YanıtlaSil
  15. Havva bu bahar, bambaşka bır hal içindeyim. Babamın artan Demansı, kırılan kalça kemiği ama umut içimde bahar.

    YanıtlaSil
  16. Süper!!!!Benim favorim leylak. Her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel. Gerçekten bahar gelmiş sizin oralara. Burası hala soğuk, laleler bile açmadı daha.Sümbül yeni açmış. Açanlarda üşüdü hep. Gözüm bayram yaptı güzel fotoğraflarla, ellerine sağlık. Sağlıkla keyifle yaşa .

    YanıtlaSil
  18. Kaçacağı bir yazlığı olmalı insanın :)))

    YanıtlaSil
  19. İcim acildi gozum senlendi. Ne kadar hos belli etmis bahar kendini sizin oralarda.

    YanıtlaSil
  20. Amiiiin. Fotoğraflar gerçek gibi sanki. Bahar gelmiş, hoşgelmiş:))) sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Amin, amin..

    Her zamanki gibi bir birinden güzel resimlerin..
    Ve tabi umutların mevsimi ilk bahar..
    İçim renklendi..

    YanıtlaSil
  22. amin,
    ne güzelsin bahar!

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,

    İlkbahar ne güzel bir mevsim, öyle değil mi:)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  24. Doğanın uyanışı ne kadar da eşsiz :)

    YanıtlaSil